לצפייה
בפרויקט

בניית אתרים

6 דרכים שיעזרו לכם למשוך את האנשים הנכונים לאתר שלכם.

בעולם הדיגיטלי של היום, לא מספיק סתם ליצור אתר אינטרנט. צריך גם לדעת איך למשוך את האנשים הנכונים לאתר. הנה 6 דרכים יעילות לעשות זאת.
איך למשוך את האנשים הנכונים לאתר שלך

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם השיווק הוא יצירת טראפיק (תנועת מבקרים) באתרים. ישנה תפיסה מוטעית נפוצה בקרב משווקים, במיוחד כשמתחילים במערכת או במתודולוגיה חדשה, שכל סוג של טראפיק הוא טוב. אבל זה לא נכון.

טראפיק יכול להוות אינדיקטור לכך שאתם מתחילים לראות תוצאות, אך חשוב יותר שתבחנו מדדים נוספים כמו שיעורי המרה של מבקרים ללידים ושיעורי המרה של לידים ללקוחות משלמים. בטראפיק, האיכות חשובה יותר מהכמות.

אז איך תוכלו להגיע לטראפיק איכותי, כזה שמאפשר לכם להמיר את המבקרים באתר ללידים וללקוחות?

1. זהו את נתיב ההמרה האידיאלי שלכם

לפני שאתם בונים תוכניות או אסטרטגיות לאתר שלכם, חשוב להבין תחילה איך אתם רוצים שמשתמשים יטיילו בו.

הנה דוגמה לנתיב אידיאלי:

  • למישהו יש בעיה
  • הוא מחפש תשובות ברשת
  • האתר שלכם עולה אצלו בתוצאות החיפוש
  • הוא לוחץ על הקישור לבלוג שכתבתם בנושא וקורא מאמר
  • בסוף המאמר הוא לוחץ על ה"קריאה לפעולה" שלכם וזו מובילה אותו להצעה של תוכן פרימיום
  • הוא ממלא טופס והופך לאיש קשר במערכת שלכם
  • הוא נרשם לאחת ההצעות שלכם
  • הוא הופך ללקוח שלכם

2. צרו פרופיל לקוח אידיאלי

פרופיל האישיות של הלקוחות שלכם ישמש אתכם בכל מה שתעשו. על מנת לגרום למבקרים להגיע לאתר שלכם ולהפוך בסופו של דבר ללקוחות, עליכם להבין תחילה מיהם אותם האנשים ואילו הרגלים וצרכים יש להם. הפרופיל שתיצרו ינחה את התוכן שלכם ויבטיח שהוא רלוונטי ומדויק ובאמת מוסיף ערך עבור לקוחות פוטנציאליים בזמן שהם עוברים דרך המשפך השיווקי שלכם.

"המוצר הטוב ביותר בעולם לא ימכור את עצמו. אתה צריך לספר לאנשים למה הם צריכים אותו."

3. פתחו אסטרטגיית מילות מפתח לפי פרופיל לקוח

לאחר שתגדירו פרופיל לקוח, תוכלו לעשות סיעור מוחות על רעיונות תוכן ומילות מפתח שמתאימות לו. אילו ביטויים הלקוחות הפוטנציאליים יקלידו בשורת החיפוש כדי למצוא את הפתרונות שהם מחפשים? אם ניקח לדוגמא את הסטודיו שלי – ברור שארצה להיות נוכח כאשר הגולש יחפש ביטויים הקשורים לתחום בניית האתרים – אסטרטגיית מילות מפתח נכונה תוביל לשם.

4. נהלו בלוג

עכשיו כשאתם יודעים למי אתם ממקדים את המכירה ובאילו מילות מפתח תשתמשו כדי שמשתמשים יוכלו למצוא אתכם, הגיע הזמן לנהל בלוג. כתיבת בלוג היא דרך נהדרת להוביל טראפיק איכותי לאתר שלכם.

5. היו פעילים ברשתות החברתיות

קידום התוכן שיצרתם בסושיאל הוא דרך נהדרת נוספת להוביל טראפיק לאתר שלכם. מדיה חברתית היא מקום שבו מעודדים שיתוף. באמצעות קידום התוכן ברשתות החברתיות אתם עשויים להגיע ליותר אנשים.

זכרו: אמנם חשוב לקדם את עצמכם, אבל המדיה החברתית היא גם המקום לקיים בו אינטראקציה עם אנשים ולשתף את התכנים שלהם.

6. קידום ממומן

כשאתם יוצרים תוכן שאתם יודעים שישמש היטב את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, נוצרת תנועה אורגנית לאתר שלכם, שזו דרך נהדרת לייצר לידים. עם זאת, דירוג אורגני גבוה עבור מילות מפתח תחרותיות יכול לקחת זמן.

קידום ממומן יכול לעזור להגביר את האפקט של התוכן שלכם, ולעזור לכם למשוך אנשים בתור סמכות בתחום שאתם עוסקים בו.

קחו בחשבון שגם הקידום הממומן שלכם צריך להיות מכוון ומדיד. ודאו שאתם עוקבים אחר מילות המפתח המתאימות לתוכן ולפרופיל הלקוח שלכם.

מילה לסיום: ניוזלטר!

משכתם טראפיק לאתר שלכם? יופי, אבל העבודה עוד לא נגמרה. מאמרים, טובים ככל שיהיו, כנראה לא ימירו כל מבקר ומבקר באתר שלכם. זה לא אומר שזה לא יכול לקרות, אבל לרוב צריך יותר ממאמר נהדר כדי להפוך טראפיק ללקוחות.

עליכם לפתח אסטרטגיות טיפוח כדי לספק ללידים שלכם תוכן רלוונטי יותר היישר למייל שלהם. למשל, תנו להם את האפשרות להירשם לניוזלטר קבוע, שבועי או חודשי, והשקיעו בתוכן שאתם שולחים להם.

מאמרים
דומים

בטוויסט, אני לא רק בונה אתרים מושלמים. אלא גם רואה את עצמי שותף להצלחה, ודואג לספק לכם את הכלים שדרושים כדי לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.

מהי חוויית משתמש ולמה היא כל כך חשובה?
בניית אתרים
מהי חוויית משתמש ולמה היא כל כך חשובה?
התאמת האתר שלכם למובייל
בניית אתרים
5 דרכים להתאמת האתר שלכם למובייל.
הצ'קליסט המלא לבניית אתר מוצלח

צ'קליסט מיוחד בשבילכם - כדי שלא תפספסו כלום.

בניית אתרים
למה שתישארו מאחור: הקמת חנות מכירות
וויקס או וורדפרס מה עדיף?
בניית אתרים
וויקס או וורדפרס מה עדיף? כל התשובות כאן!
כיצד תתמודדו עם נטישה בסל הקניות?
בניית אתרים
כיצד תתמודדו עם נטישה בסל הקניות? טיפים פרקטיים ומנצחים
פססס... מצאתם מה שחיפשתם?

אני מציע שיחת אפיון ראשונית מתנה לגמרי ובלי שום התחייבות